POD RĘKĄ
NGO
Infolinia Konsumencka
- Utworzono: środa, 05, sierpień 2015 09:07
Masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Nie wiesz jak skutecznie złożyć reklamację w sklepie? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Pierwszą pomoc uzyskasz na Infolinii Konsumenckiej.
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich oraz Fundacja Konsumentów prowadzą Infolinię Konsumencką, która jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. Każdy konsument, mający problem z przedsiębiorcą, może zwrócić się po darmową poradę prawną, dzwoniąc pod bezpłatny numer 800 889 866. Możliwy jest także kontakt e-mailowy na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Porady nie są udzielane przedsiębiorcom.
Infolinia Konsumencka pomogła w tym roku już blisko 40 tyś. konsumentom.
Projekt finansowany jest ze środków Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Więcej informacji: http://konsumenci.org/
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przebywa na urlopie do dn. 21 sierpnia.
Zapraszamy po przerwie w każdą środę w godzinach od 9.00 do 12.00.
Odwiedza nas 19 gości oraz 0 użytkowników.